Je winkelwagen is momenteel leeg
Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?
Handleiding voor experience design
Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het
publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over
uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo’n gelukzalig gevoel
laat ervaren.
Aan zo’n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het
organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die
vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot en
er zijn vele factoren die kunnen bijdragen aan het succes van een evenement.
Tegelijkertijd kan er van alles misgaan en is er voortdurend de druk van hoge
verwachtingen en een naderende deadline.
Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan
andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en
echt het verschil maakt? Hoe kom je van een waanzinnig idee tot een haalbaar
plan? Hoe bereid je je voor op risico’s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je
of je evenement succesvol was?
In dit boek delen Andrew O’Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis
en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen
25jaar hebben opgedaan in de evenementenbranche. Zij tonen de route naar
succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven inspirerende
voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.
Dit boek is een must have voor iedereen die beroepsmatig of anderszins
geïnteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen.
Auteur: Andrew O'Loughlin, Hans Westerbeek, Paul Hover
Items van productcarrousel