Je winkelwagen is momenteel leeg
Inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.
Inspirerende verhalen, cases, analyses en achtergronden uit de bijzondere wereld van sportmarketing.
SPORTNEXT is een innovatieve en betrokken community die zich onderscheidt door de unieke wijze waarop de dynamische wereld van sportmarketing met de doelgroep wordt gedeeld. Leden ontmoeten elkaar op vele plekken, op vele manieren en op vele momenten om betrouwbare en actuele kennis te vergaren, nieuwe contacten te leggen en inspirerende ervaringen op te doen.
SPORTNEXT – De sportmarketing community
Lange tijd moesten de sport- en marketingprofessionals in Nederland het doen met het jaarlijkse Sportmarketingcongres op Papendal. Een succesvol en goedbezocht evenement, maar als eendaagse bijeenkomst niet langer toereikend voor professionals uit dit vakgebied. Daarom krijgt de doelgroep nu zijn eigen volwaardige, multimediale community: SPORTNEXT. Doel: verdere professionalisering van sportmarketing als vakgebied en het stimuleren van de inzet van sport als marketingtool.
Het SPORTNEXT Magazine verschijnt twee keer per jaar en is het eerste brede sportmarketing vakblad van Nederland. Van de makers van Sport & Strategie bevat het blad interviews met internationaal gewaardeerde sportprofessionals. Het brengt inzichten die u, als geïnteresseerde in sport en marketing, niet mag missen.
Hoofdredactie: Luc Keersmaekers
Eindredactie: Janeke de Zeeuw
ISSN: 2212-8549
Verschijning: 2 edities per jaar
Een abonnement bevat 3 edities
Items van productcarrousel